zaterdag 15 december 2012

de kerstbal on tour

Ik schreef in een vorig blogje over het idee van mijn collega; de kerstbal on tour... en andere collega's gaan er ook mee aan de haal!

Zo ging de kerstbal ook met Miss Steek on tour:

Eerst een trip langs memorylane, herinneringen aan een zomerkamp waar we te pas en te onpas de spreekwoorden uitbeelden. (Sta je stom te kijken als een ander je het kaas van je brood eet, boter op het hoofd heeft etc.)

Maar de bal hoefde niet mee te doen met spreekwoorden op de foto, daar was is geen bal aan. Dus ik lachte niet de ballen uit mijn broek en liet de bal niet raar rollen.



De bal ging gewoon mee naar Ikea want we gingen een nieuwe kast kopen voor al dat speelgoed van de Zoon. Eerst langs Smaland voor een ballen-bad, maar ja daar mochten in!!! wat een Ballentent!



Natuurlijk lunchte wij met Zweedse ballen en de bal at mee. We kochten een Trofast kast, en zette die in elkaar. Het huis is een stuk opgeruimder en de kast is ook een prima speelplek. Eerst mocht de bal niet met de duplo spelen, want de bal hoorde in de kerstboom! Maar als hij mocht helpen met de foto maken, nou, dan mocht het wel even.


Ook in de boom en op de foto; de kerstengel, deze maakte hij op de peuterspeelzaal. Vol trots werd de engel in de boom gehangen. Bij de ikea vond ik ook een engel in de koopjeshoek (al zijn lichtbrengende  engelen altijd waardevol) en voegde deze bij de rest van de verzameling.

Samen met de Zus tutte ik mij op voor het kerstgala (of moet ik dan kerst bal zeggen?) en reisden we af naar het feest. Een geweldige stal stond in de gang en een gezellig feest volgde... de bal volgde zijn eigen weg en ik nam afscheid van hem. (Volgen kan, op de facebook groep van de kerstbal on tour)

2 opmerkingen:

  1. wat weer een hoop beleefd die bal.. en plaats je nog ff de fotos die je niet had neergezet.. ik vind het grandioos dit zo te volgen
    heerlijk
    trouwens misschien moet je iets aan je pagina indedeling doen hier een aantal dingen vallen er af

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd dat er dingen afvallen, bij mij staat ie goed en op mobiel ook... Even in verdiepen

      Verwijderen