vrijdag 21 december 2012

kerstkaarten


'let's sparkel this christmas'

Dit jaar zouden de kerstkaarten veel aandacht schenken maar weinig tijd kosten, dat was het idee.

Ik kreeg het idee nog met warm-en-zonder-jas-weer en wachtte nog even met maken. Het wachten was op het vuurwerk, want het zou een sprankelende kerstkaart worden.

Ik maakte ze verschillend, voor verschillende mensen...



Voor vrienden en familie...


...en voor collega's.

Toen waren de kaartjes af, en vond ik dat ik passende enveloppen moest maken: passend bij het formaat van de kaart & passend bij de persoon.

Ik maakte deze recycle-enveloppen zo:

stap 1: bladzijdes uit tijdschriften scheuren


stap 2: uit een kaft een mal gemaakt, deze overtrekken op achterkant

 na overtrekken uitknippen, plakrandje insmeren met lijm & klaar!
p.s. geen kaartje ontvangen?Dan is hij vast onderweg of ik wens jou vanaf hier een sprankelend nieuw jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten