woensdag 19 december 2012

snow globes


Gisteren kocht ik nog wat bomen na het lezen van een ander blog...

Ik heb namelijk na het kopen van een kast voor het speelgoed weer mijn vensterbank terug!

En die kon wel een vleugje kerst gebruiken.
Het fijne is, ze kunnen ook na de kerst nog wel even blijven staan...

Hoe ik ze maakte:



Materialen en tips:
  • potten (sparen, mayonaise, olijven, pesto etc)
  • nepsneeuw (blokker, later las ik zout, dat kan ook als je geen water gebruikt)
  • bomen (blokker)
  • secondelijm (oppassen voor vlekken, koopje bij wibra)
  • beeldjes (kringloop)


Volgend jaar, dan ga ik ze denk ik zo maken...
Geleerd van minpuntjes en met al die handige tips moeten ze nog leuker worden!


bijvoorbeeld: de skiiende gogo valt weg bij de richel van de deksel... als ik hem op een een dopje had geplaatst (zoals bij de tips) dan hadden we 'm wat beter kunnen zien.

1 opmerking:

  1. wow wat weer mooi gemaakt.. en als dank voor deze geweldige tip heb ik tig glazen glaasjes in je postvak gelegd.. zo zijn we beiden blij.. ik omdat ik er van af ben en jij omdat je er wat leuks mee kan doen

    BeantwoordenVerwijderen