vrijdag 15 maart 2013

e-reader hoes

mijn zwager is niet het type die warm loopt voor zelfgemaakte kadootjes,
dus geef ik hem liever een biertje dan een eigen creatie voor zijn verjaardag...

stofje laboratory van kokka

maar toen ik dit stofje zag vond ik dat ik iets voor de laborant in opleiding iets moest naaien (hij lijkt zelfs een beetje op het mannetje met zwarte haren)

later hoorde ik dat zijn ereader op zijn nachtkastje ligt,
beschermd door een washandje... 
tadaa: het lapje werd dus een ereader hoes!
(een washandje zal hij toch vast door mijn naaisel te vervangen?)


hoe?
in het kort:

  • ik googlede de maten van de ereader en tekende een papier op maat
  • knipte de stof, de voering van fleece met iets minder naadtoeslag
  • stikte de delen aan elkaar (koord er tussen)
  • keerde de boel, hoekjes goed vormen
  • maakte een sluiting met elastiek koord en een knoop
  • stikte aan de bovenkant nog eventjes door


Geen opmerkingen:

Een reactie posten