zondag 6 oktober 2013

Recykleren: t-shirt wordt gymtas

Kleine jongens worden groot...
Zo past de mijne een lievelings shirt niet meer,
precies op het moment dat er druk geoefend wordt bij de kleuters.

Komende woensdag wordt er voor het eerst gegymd,
en zo werd het shirtje een gymtasje.


Hoe deed Miss Steek dat?

In het kort:

  • Ik knipte de zijnaad open
  • De mouwen vouwde ik naar binnen om te zigzaggen op de naad
  • De delen knipte ik recht
  • Ik speld een dubbelgevouwen stukje band in de hoeken
  • Ik naai de onder en zijnaden met de lockmachine
  • Ik vouw boven een tunneltje en stik deze vast met een zigzagsteek
  • Ik rijg twee koorden door de tunneltjes en leg er een knoop in bij het stukje band
  • Ik stempelde zijn naam op het koord (kun je beter van te voren doen ;-))











ps
het bloggen op de ipad geeft niet altijd de gewenste resultaten...
iemand nog super tips mbt foto apps en bloggen op de ipad?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten