zaterdag 16 november 2013

dymowriter love

Met een tikje nostalgie,
met verlangens naar kampkranten,
blogde ik al eerder over mijn 'typewriter love'.

Soms word ik overweldigd door digitale mogelijkheden,
maar vooral de digitale obstakels en onmogelijkheden...
Om te zorgen dat ik niet overprikkeld word (en daarmee of moe of bijzonder recalcitrant word) las ik vanaf nu analoge momenten in mijn week.



Deze week een spontaan bezoekje aan de Pelgrimshoeve (geweldige tweedehands winkel in Zoetermeer) met mijn broeder. Gevolgd door een bescheiden maar prettige oogst (het schatzoeken zit in ons bloed).

mijn oogst



Blijkt broeder Bas een old scool Dymo writer te hebben!
Na wat misbaksels groeide mijn liefde voor dit apparaat
en kunnen we nu spreken over 'dymowriter love'





En zo werden de vondsten gecombineerd,
volgde ik mijn eigen advies
en knutselde analoog een adresboekje
(nu nog alles overschrijven van excel ;-))

inspiratie uit de happinez



1 opmerking:

  1. ha ik ben net als jij , ik hou van tweedehands spullen kopen en er mijn draai aan geven.. heerlijk. en de pelgrimshoeve ken ik heerlijk en altijd mooie prijzen daar nooit te duur zoals vaak in alphen

    BeantwoordenVerwijderen