woensdag 21 mei 2014

borduur-avontuur

laatste tijd weinig blogs, maar vele avonturen
een grote: PANDacht


ik maakte deel uit van de Doorloop in Alphen aan den Rijn
waar een leegstaande passage nieuw leven werd ingeblazen door creatievelingen en kunstenaars


vandaag de laatste stoel opgehaald en sleutel ingeleverd
een mooi moment om tijd te nemen erover te schrijven


onder de naam stIK
ging het even om IK
en ik kwam los van wat ik de laatste tijd maakte
en maakte weer eigen werk
soms van bestaande ideeën
soms lekker tegendraads


openingstijden drukte op mijn agenda
tijdens koopzondag 'n workshop zonder klanten
wel het borduren herontdekt


nog veel meer geleerd en gedaan
maar nu ga ik thuis weer verder
zonder verplichtingen, met goede ideeën
en het plan er over te schrijven (lees je mee?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten