dinsdag 29 juli 2014

ik ga op reis en ik neem mee...


een parasol IN EEN TAS!

een nieuwe strandparasol,
helaas zonder hoes...

dat vroeg dus om een tas met handige draagband
(want we sjouwen wat mee naar meer, plas en strand)

gemaakt tijdens een heet avondje op zolder
van een coupon van Ikea
(zelden verlaat ik de Zweed zonder lapje uit de restanten bak)

heerlijk zitten aan de Vlaamse kust

we zwemmen, liggen, lezen, jutten...

p.s.
weet u nog?
dat leukje jurkje/ kleedje blogte ik de vorige vakantie al hier en hier
en die kleurige koeltas die blogte ik de vakantie daarvoor al hier
en het kleed, die is nog van voor het bloggen,
maar met een mooi verhaal (van die vakantie daarvoor of daarvoor):
hierop werd ik ten huwlijk gevraagd, wat vliegt de tijd...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten