zondag 20 juli 2014

opa's jas wordt mijn tas


Met het opruimen van mijn opa's kamer sorteerde de familie herinneringen van rommel,
schatten uit de onzin en wat niet bewaard werd ging naar de kringloop...

Gered van de voddenboer: op het laatste moment haalde ik uit een zak zijn cape (voor winterse uitstapjes in de rolstoel) en zijn colbert (met zwarte coltrui vond ik het dan zo'n gedistingeerde man a la prins Bernard) voor in mijn kist met HERENkleren.


De jassen werden een tas voor mijzelf dit keer. Ik gebruikte het 421 patroon, maar vergrote deze tot 130% ditmaal. (Eerder gebruikte ik dit patroon ook al voor een damestas van herenkleren, zie hier)

details van colbert verwerkt in de tas, zakken blijven zakken
details van colbert verwerkt in de tas, elleboogstuk op zijvak

voering als voering, binnenzak voor sleutels
HERGEBRUIK je spullen, KOESTER je herinneringen



1 opmerking: