zaterdag 20 september 2014

de buit is binnen!

deze week voelde ik mij weer heel rijk!
met vrije tijd naast mijn werk
en heerlijke vondsten


bij de post mijn prijzenpakket dat ik won bij mama mizzy
met het gerecykleerde kleedje voor Isa
(nogmaals bedankt voor het stemmen!)
even goed bedenken wat ik met de geweldige tricots ga maken
en leuk detail: in de knippie gaat het ook over recykleren!


mijn moeder is in het land en we slenterde langs de stoffen kramen
bovenste lapje uit een geweldige serie meubelstoffen...
ook even broeden wat ik daar mee ga doen
de rest komt ook wel op

(niet op foto: meters tricot/sweat,
die hingen aan de waslijn,
het was een flinke buit,
nu nog achter de machine!)


and last but not least:
mijn buit bij de pelgrimshoeve
vintage lapjes (serveten & vingerdoekjes)
borduurwerkjes en een mooi restantje wol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten