zondag 7 september 2014

experimenteren met ananas: een kraamkado

soms heb je een stofje,
te leuk om niet niet te kopen,
doel dient zich vanzelf wel aan...
 

inderdaad:
de post bracht een mooi ontworpen geboortekaartje (helaas kun je op de foto het papier niet voelen) de kleuren paste precies, en werd een heel ander cadeau bedacht dan in de planning stond voor baby Doris

ik wil altijd meteen na bericht een kraamcadeau met de post sturen,
maar wilde iets anders dan wat ik eerder maakte...


ik was al eerder met driehoeken bezig
en deze keer werden ze een ananas
voor in de box


waar baby handjes aan kunnen friemelen, grijpen, bijten, rammelen
het hoeft immers niet altijd een konijntje, beertje of giraffe te zijn?
en labeldoekjes vinden baby's leuk, maar ik eigenlijk niet...

ondertussen al vele andere ananassen in mijn hoofd,
deze komen vast nog later


deze rammellaar is met felicitaties in ieder geval naar de kersverse ouders gestuurd
verpakt met mijn nieuwe sluitsticker (ook een experiment)

en wanneer je het een experiment noemt
hoeft het nog niet perfect te zijn ;-)
toch?

1 opmerking: