dinsdag 28 oktober 2014

ik ga op vakantie en neem mee... een ereader in een envelop



herfstvakantie
een mooi moment om de zon nog een op te zoeken

we vonden hem in Lanzarote

zoeken naar zeesterren, zie jij 'm?

en daar genoten we van het weer, de zee en elkaar

ontspannen zwemmen, spelen, kletsen en natuurlijk lezen!


spelende zonen geven moeders de tijd daarvoor,
de andere moeder met zoon hoorde ik lachen om haar boek.

ik had m thuis al op de reader gezet en begon ook aan: het Rosie project, een aanrader!



en de reader: die ging mee in een nieuwe hoes

we noemen het maar een pilot want hij is leuk maar nog niet perfect

(zo bleef het zelfklevende klittenband niet kleven en is de hoes 2 cm te kort naar mijn zin)

leuke stof van echino kokka

herkent u deze nog? ik blogde m hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten