dinsdag 11 november 2014

een vrolijke beestenboel!





Voor baby Blisse maakte ik voor het eerst een vlinderdeken uit 'Stof voor durf het zelvers'. Dit bleek een schot in de roos! Lieve foto's werden er gestuurd en even later de vraag om er nog een te maken, want baby Luke werd binnenkort verwacht.



En wat kiest een dierenartsassistente voor stofje voor de baby van een andere dierenartsassistente? Juist: een vrolijke beestenboel (die ik had liggen van Stenzo).

Met bijpassende slinger natuurlijk (eerder maakte ik al een slinger voor Luke zijn broer: Max, het moest natuurlijk niet dezelfde zijn en las ik mijn eigen blog weer terug, ook leuk om te doen)



Nu nog meer om te doen: ik stuur mijn foto's in bij de stoffenwinkel. Leuk om mijn blog te promoten en dromen over weer eens in de prijzen te vallen... (en op de fiets mijn stiksels te bezorgen voor het kraambezoekje plaatsvind ;-) )


2 opmerkingen:

  1. Bedankt Miss Steek. We zijn er echt super blij mee. En het stofje is echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben jij toch een lieverd dat je dit soort dingen doet geweldig

    BeantwoordenVerwijderen